مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13سياسي

جهاد تبیین و رفع شبهات مردم زمینه ساز حضور مردم است


امام جمعه جزیره هرمز با بیان اینکه مشارکت در انتخابات در تحول و سیاست کشور نقش آفرین خواهد بود، گفت: با جهاد تبیین و رفع شبهات زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز  با اشاره به انتخابات مهم اسفند گفت: مردم در صورت نبودن در صحنه انتخابات فرصت سوزی کرده اند و این موضوع باعث می شود به اهداف دست نیابیم ضمن اینکه اگر هر اتفاقی در حوزه انتخابیه و قانونگذاری رخ دهد باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام رستا خیز  با بیان اینکه با مشارکت در انتخابات در تحول و سیاست کشور نقش آفرین خواهیم بود اصافه کرد: با جهاد تبیین و رفع شبهات زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

امام جمعه هرمز گفت: داوطلبان انتخابات باید رقابت مومنانه را در دستور کار قرار دهند که شرط آن التزام عملی به اسلام و معیار و مبنای آن رعایت اخلاق اسلامی در همه زمینه ها است.

    حجت الاسلام رستا خیز اظهار داشت: رقابت مومنانه یعنی التزام عملی رقبا و نامزدها به ولایت فقیه و نشانه التزام عملی به ولایت فقیه، جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

  وی تصریح کرد: شرکت و حضور پررنگ در انتخابات، دخالت در سرنوشت خود و کمک به آبادانی و امنیت کشور و تلاش برای روی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و رفع شبهات مردم زمینه ساز حضور مردم است

جهاد تبیین و رفع شبهات مردم زمینه ساز حضور مردم است