مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:102024-01-02حوادث

دستگیری سارق سابقه دار خانه باغ های اسفراین با 13 فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار خانه باغ ها و اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار خانه باغ ها و اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ ها در سطح روستاهای حسن آباد، چنارسوخته و قزاقی در سطح شهرستان اسفراین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه پرکانلو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت های هدفمند موفق شدند سارق سابقه دار را حین سرقت در باغات حوزه استحفاظی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به 13 فقره سرقت خانه باغ ها و اماکن خصوصی در روستاهای حسن آباد، چنارسوخته و قزاقی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در این رابطه یک نفر مالخررا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محل مخفیگاهش دستگیر کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه مالخر، مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی، تمام اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد، اظهار کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سابقه دار خانه باغ های اسفراین با 13 فقره سرقت

دستگیری سارق سابقه دار خانه باغ های اسفراین با 13 فقره سرقت