مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:452024-01-02اجتماعي

مراکز علمی در حوزه آب و محیط زیست به کمک بخش اجرایی بیایند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بزرگ ترین بحران آینده منطقه کاشان و کشور بحران های آب و محیط زیستی است و در این شرایط شایسته است که مراکز علمی و دانشگاهی به کمک بخش اجرایی آمده و تحقیقات، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بزرگ ترین بحران آینده منطقه کاشان و کشور بحران های آب و محیط زیستی است و در این شرایط شایسته است که مراکز علمی و دانشگاهی به کمک بخش اجرایی آمده و تحقیقات، مقالات و پروژه هایی به این موضوع اختصاص پیدا کند.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده تا زمینه های لازم برای حمایت از پروژه های مربوط به حوزه آب و فاضلاب را فراهم کند و حتی فراتر از چارچوب وظایف سازمانی خود در سطح کلان تر از منطقه به پژوهش پرداخته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه های ما ظرفیت لازم برای ارائه طرح های ملی در حوزه آب و فاضلاب را دارند و شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز از هر پژوهشی در این حوزه استقبال می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، افزود: تشکیل کمیته تحقیقات در شرکت آب و فاضلاب کاشان، فرصتی است تا ارتباط این شرکت با مجموعه های علمی منطقه به صورت مستمر برقرار شود و حتی با برنامه ریزی های انجام شده، زمینه ارتباط با سایر دانشگاه های معتبر کشور نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز علمی در حوزه آب و محیط زیست به کمک بخش اجرایی بیایند

مراکز علمی در حوزه آب و محیط زیست به کمک بخش اجرایی بیایند