مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:352024-01-13سياسي

1680خودرو بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان وجود دارد


رییس کل دادگستری کردستان، از وجود یک هزار و 680 خودرو بلاتکلیف در پارکینگ های استان کردستان خبر داد و بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های استان تا پایان سال جاری تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری کردستان، از وجود یک هزار و 680 خودرو بلاتکلیف در پارکینگ های استان کردستان خبر داد و بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های استان تا پایان سال جاری تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امروز شنبه 23 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، با هماهنگی دستگاه قضایی استان و ادارات مربوطه به صورت جدی با پدیده شوم قاچاق مقابله می شود.

وی افزود: وجود 227 کیلومتر مرز مشترک استان با کشور عراق موجب شده است که قاچاق کالا و ارز در این استان وجود داشته باشد، ولکن برنامه های مستمر و مداومی برای پیشگیری از قاچاق در مرزها و نیز نظارت بر گمرکات استان و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی در دستور کار دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: مسئولان قضایی استان در طول سال بازدیدهای متعددی از انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1680خودرو بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان وجود دارد

1680خودرو بلاتکلیف در پارکینگ های کردستان وجود دارد