مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:102024-01-17فرهنگي

پایان رای گیری اسکار/ زنان در آستانه یک رکورد بزرگ


رأی گیری از اعضای آکادمی برای انتخاب نامزدهای نهایی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی پایان یافت که زنان سینماگر در آستانه خلق رکورد در شاخه بهترین فیلم هستند.

- رأی گیری از اعضای آکادمی برای انتخاب نامزدهای نهایی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی پایان یافت که زنان سینماگر در آستانه خلق رکورد در شاخه بهترین فیلم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام برندگان جوایز انتخاب منتقدان و گلدن گلوب که با پیشتازی اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان همراه شد و باربی از گرتا گرویگ، بیچارگان یورگوس لانتیموس، جاماندگان اثر الکساندر پین و آناتومی یک سقوط به کارگردانی ژوستین تریه نیز حضور قابل توجهی در میان برگزیدگان داشتند، اعضای اکادمی اسکار نیز رأی های نهایی خود را بر انتخاب نامزدهای این جوایز ثبت کردند.

پیش تر انجمن تهیه کنندگان آمریکا سه اثر به کارگردانی فیلمسازان زن شامل آناتومی یک سقوط ، باربی و زندگی های گذشته را نامزد دریافت جایزه معرفی کرد و اگر این سه فیلم در شاخه بهترین فیلم اسکار نیز نامزد شوند، رکورد حضور کارگردانان زن در این شاخه شکسته خواهد شد.

در طول تاریخ جوایز سینمایی اسکار تنها 19 فیلم توسط فیلمسازان زن به شاخه بهترین فیلم آکادمی راه یافته اند و تنها در چهار سال، دو فیلم از زنان در شاخه بهترین فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رای گیری اسکار/ زنان در آستانه یک رکورد بزرگ

پایان رای گیری اسکار/ زنان در آستانه یک رکورد بزرگ