مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:202024-01-10فناوري

آینه جادویی داستان «سفیدبرفی» در نمایشگاه فناوری!


اگر داستان «سفیدبرفی» را خوانده باشید، حتما با آینه جادویی آن آشنا هستید.

در نمایشگاه «CES 2024» از یک آینه هوشمند رونمایی شده است که مانند آینه جادویی این داستان، - اگر داستان سفیدبرفی را خوانده باشید، حتما با آینه جادویی آن آشنا هستید.

در نمایشگاه CES 2024 از یک آینه هوشمند رونمایی شده است که مانند آینه جادویی این داستان، زیبایی کاربر را به او یادآوری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک آینه هوشمند جدید که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده است، عبارت افسانه ای ای آینه، آینه روی دیوار! چه کسی از همه زیباتر است؟ را که در داستان سفیدبرفی خوانده ایم، به واقعیت تبدیل می کند.

به نقل از زدنت، آینه هوشمند بی مایند (BMind) ساخت شرکت فرانسوی باراکودا (Baracoda) از هوش مصنوعی مولد بهره می برد و به گفته شرکت سازنده، می تواند خلق وخوی کاربر را تعیین کند و جملات تاکیدی، تصاویر و موارد دیگر را برای بهبود آن ارائه دهد.

آینه هوشمند که پیشتر به خاطر جایزه نوآوری CES 2024 در رده خانه های هوشمند شناخته شده است، هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی را برای تحلیل احساسات هر کسی که به آن نگاه می کند، به کار می گیرد و آن را با عبارات، حرکات و صداها ترکیب می کند.

سپس، آینه با خلق وخوی کنونی کاربر سازگار می شود و نوردرمانی، مدیتیشن و تأییدهای خود را با هدف بهبود خلق وخوی کاربر و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینه جادویی داستان «سفیدبرفی» در نمایشگاه فناوری!

آینه جادویی داستان «سفیدبرفی» در نمایشگاه فناوری!