مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:302024-01-14دانش

فراخوان جذب عضو در باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی


باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی با هدف شناسایی دانش آموزان با استعداد و خلاق در حوزه های علمی و فرهنگی، حمایت، توانمندسازی و هدایت آن ها عضو می پذیرد.

- باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی با هدف شناسایی دانش آموزان با استعداد و خلاق در حوزه های علمی و فرهنگی، حمایت، توانمندسازی و هدایت آن ها عضو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی با نام شهید قائمی، به همت معاونت آموزشی، از میان دانش آموزان با استعداد، خلاق و نوآور در زمینه های علمی و فرهنگی، با هدف هدایت و حمایت از آن ها و همچنین معرفی و ترویج علوم انسانی، عضو می پذیرد.

مهم ترین اهداف باشگاه: - آشنایی دانش آموزان با رشته های علوم انسانی - آشنایی دانش آموزان با رشته ها، دانشکده ها و استادان دانشگاه علامه طباطبایی - شناسایی دانش آموزان نخبه و تشویق آن ها به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی - توان افزایی و حمایت از دانش آموزان با استعداد، خلاق و نوآور - معرفی ظرفیت های علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه علامه طباطبایی - هدایت تحصیلی و ارائه مشاوره به دانش آموزان در جهت مسئولیت اجتماعی دانشگاه - تعامل با وزارت آموزش و پرورش در جهت شناسایی دانش آموزان با استعداد و نخبه - امیدآفرینی و تقویت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب عضو در باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی

فراخوان جذب عضو در باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه طباطبایی