مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:552024-01-06سياسي

اساتید دانشگاه ها در انتخابات پیش رو دستاوردهای نظام را به نسل جدید معرفی کنند


معاون امور مجلس ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، رسالت اساتید را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: استادان دانشگاه ها یکی از گروه های اصیل مرجع هستند که خیلی از جوانان از آن ها حرف شنوی دارند و دستاوردهای نظام را اساتید باید به نسل جدید معرفی کنند و ضمن امیدآفرینی .

- معاون امور مجلس ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، رسالت اساتید را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: استادان دانشگاه ها یکی از گروه های اصیل مرجع هستند که خیلی از جوانان از آن ها حرف شنوی دارند و دستاوردهای نظام را اساتید باید به نسل جدید معرفی کنند و ضمن امیدآفرینی به مقابله با نفوذ دشمنان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد، همایش جهاد تبیین به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت با حضور قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

جعفری، بصیرت را حاصل فکر و اندیشه دانست و گفت: تشخیص و تحلیل های صحیح وقایع، اقدام به موقع و به اندازه از شرایط بصیرت است.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری به حرکت در مسیر قرآن تأکید کرد و گفت: کسی که حق را می داند و سکوت می کند مانند شیطان لال است.

جعفری بابیان اینکه در حماسه 9 دی مردم ایران بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، گفت: حماسه بزرگ مردم در 9 دی علاوه بر آنکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه ها در انتخابات پیش رو دستاوردهای نظام را به نسل جدید معرفی کنند

اساتید دانشگاه ها در انتخابات پیش رو دستاوردهای نظام را به نسل جدید معرفی کنند