مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:352024-01-19پزشكي

شرکت بیش از 44 میلیون نفر در غربالگری طرح پویش سلامت


معاون بهداشت وزارت بهداشت از شرکت 44 میلیون و 500 هزار نفر در پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت در کشور تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت وزارت بهداشت از شرکت 44 میلیون و 500 هزار نفر در پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت در کشور تاکنون خبر داد.

دکتر حسین فرشیدی امروز (29 دی ماه) در حاشیه نشست بررسی عملکرد مرکز بهداشت استان خوزستان در خصوص اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در برنامه پویش ملی سلامت و برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع به عنوان یکی از دانشگاه های اصلی آموزش پزشکی کشور و یکی از دانشگاه هایی که در بخش سلامت تاثیرگذاری بسیار مهم و موثری در کشور را به خود اختصاص داده، در این دو برنامه گام های بسیار موثری برداشته و یکی از دانشگاه هایی است که بالای 70 درصد از جمعیت را که ما به عنوان هدف در نظر گرفته بودیم رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: تا به امروز 44 میلیون و 500 هزار نفر در پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت شرکت کرده اند و این یعنی اعتماد بسیار خوب مردم به نظام سلامت کشور و این موضوع برگ برنده ای است که در اختیار نظام سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 44 میلیون نفر در غربالگری طرح پویش سلامت

شرکت بیش از 44 میلیون نفر در غربالگری طرح پویش سلامت