مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:102024-01-12سياسي

عاقبت پیروزی، حکومت و کشورداری با فلسطین است


اگر تمام ظالمان، فلسطین را بکوبند باید بدانند که عاقبت و آینده، رستگاری و پیروزی، سربلندی و کشورداری و حکومت با فلسطین است .

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: اگر تمام ظالمان، فلسطین را بکوبند باید بدانند که عاقبت و آینده، رستگاری و پیروزی، سربلندی و کشورداری و حکومت با فلسطین است .

حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم موسوی جمعه 22 دی در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه شهر همدان، با بیان اینکه امروز دل های انسان های مؤمن و اهل وجدان را مسأله فلسطین و لبنان جریحه دار کرده است، اظهار کرد: فلسطین پیروز است، غزه یک گروه کوچک بوده و 75 سال است که با رژیم صهیونیستی می جنگد و امروز هم تمام کشورهای دنیا حتی کشورهای بی غیرت عربی به طرفداری از رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه این گروه کوچک هستند و به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ با غزه کمک می کنند و این کار خداست که چنین گروه کوچکی در برابر کشورهای بدخواه هنوز ایستاده است و با همه آنها می جنگد.

موسوی با بیان اینکه خفت، ذلت و شرمندگی و بی غیرتی و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی و اربابان او در تاریخ ماندگار شد، تصریح کرد: اگر اعراب به اندازه یک جو غیرت داشتند اسراییل وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا و انگلیس برخی شهرهای یمن را با خاک یکسان کرد و برخی کشورهای خائن عرب آسمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت پیروزی، حکومت و کشورداری با فلسطین است

عاقبت پیروزی، حکومت و کشورداری با فلسطین است