مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 02:152024-01-11اقتصادي

پتروشیمی پردیس در همایش پروژه های زیست محیطی برتر شد


پتروشیمی در اولین دوره از همایش رویش « معرفی پروژه های برتر محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس» برای دو پروژه «ردپای آب» و «رد پای کربن» حائز رتبه برتر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همایش تجلیل از پروژه های شاخص محیط زیستی در منطقه ویژه پارس جنوبی در هتل 5 ستاره ساحلی نخل کنگان برگزار شد.

این برنامه، اولین همایش رویش معرفی پروژه های برتر محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که با هدف ارتقاء تاب آوری زیست بوم و استمرار تولید پاک، در منطقه پارس جنوبی برگزار می شود.

  پتروشیمی پردیس، اولین شرکت در منطقه پارس جنوبی است که دو پروژه­  رد پای آب و رد پای کربن را در این منطقه تهیه  و اجرا کرده است.

در این همایش، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از مدیر HSE  پتروشیمی پردیس به نمایندگی از شرکت پتروشیمی پردیس برای تهیه دو سندِ ردپای آب و رد پای کربن با اهدا لوح و تندیس، تجلیل و تقدیر کرد.

  پتروشیمی پردیس با در نظر گرفتن قوانین و خط مشی های مرتبط با آب وهوا و در راستای تعهدات خود در سطح ملی و بین المللی ازجمله توافق نامه پاریس برای کاهش 4 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش پیامدهای محیط زیستی انتشار کربن، اقدام به محاسبه میزان انتشار کربن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی پردیس در همایش پروژه های زیست محیطی برتر شد

پتروشیمی پردیس در همایش پروژه های زیست محیطی برتر شد