مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:552024-01-11اقتصادي

تسهیل چرخه تولید و فروش صنایع دستی با راه اندازی بازارچه دائمی


در راستای حمایت و کمک به جامعه زنان سرپرست خانوار و هنرمندان صنایع دستی و تسهیل چرخه تولید و فروش آنها، بازارچه دائمی در پارک جنگلی قرق راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قرق، علی محمد زنگانه شامگاه پنج شنبه در دیدار و نشست با نخبگان و معتمدین شهر قرق با حضور مدیران کل دستگاه اجرایی استان اظهارکرد: امروز پروژه روکش آسفالت محور گرگان به علی آبادکتول به طول بیش از 4.

5 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی دوربرگردان عریض با پیش بینی اعتبار 22 میلیارد تومان آغاز شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش 226 میلیارد تومان اعتبار در شهر قرق در قالب پروژه به بهره برداری رسیده است.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت خوب هنرهای صنایع دستی بانوان شهر قرق خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان این دیار به ویژه بانوان سرپرست خانوار دارای هنر صنایع دستی هستند و در راستای کمک و حمایت از این جامعه هدف و تسهیل در چرخه تولید و فروش کالاهای آنها، بازارچه دائمی صنایع دستی برای این قشر در پارک جنگلی قرق راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکل نهالستان قرق با تشکیل شرکت تعاونی میسر است، ادامه داد: ظرفیت اسمی این نهالستان، تولید 12 میلیون اصله نهال در سال است که متاسفانه در سالهای گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل چرخه تولید و فروش صنایع دستی با راه اندازی بازارچه دائمی

تسهیل چرخه تولید و فروش صنایع دستی با راه اندازی بازارچه دائمی