مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06سياسي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به عنوان نماینده دولت پیگیر مشکلات شهرستان ایجرود هستیم


به عنوان نماینده دولت در این شهرستان همه موارد بیان شده را پیگیری خواهیم کرد تا در سفر بعدی شاهد رفع اکثر این مشکلات باشیم.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به عنوان نماینده دولت پیگیر مشکلات شهرستان ایجرود هستیم ایسنا/زنجان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به عنوان نماینده دولت در این شهرستان همه موارد بیان شده را پیگیری خواهیم کرد تا در سفر بعدی شاهد رفع اکثر این مشکلات باشیم.

محمدمهدی اسماعیلی امروز (شنبه 16 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در طول سفر مسائل و مشکلات مردم حل شود، اظهار کرد: یک بخشی از مسائل از گذشته به ارث رسیده است، در سفر امروز مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان را افتتاح کردیم که مجتمع خوبی است که سال های سال کار آن بر زمین مانده بود و جزو مصوبات سفر اول بود.

البته مقرر شد تا سالن سینما در این منطقه را تجهیز و ارتقا دهیم تا مردم شهرستان از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود: در صحبت با مردم و صاحبان صنایع مشکلاتی عنوان شد که به عنوان نماینده دولت در این شهرستان همه این موارد را پیگیری خواهیم کرد تا در سفر بعدی شاهد رفع اکثر این مشکلات باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 1000 پروژه نیمه تمام از دوره های قبل به دولت سیزدهم رسیده که بار سنگینی را به بدنه وارد کرد، در حوزه فرهنگ و هنر نیز پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به عنوان نماینده دولت پیگیر مشکلات شهرستان ایجرود هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به عنوان نماینده دولت پیگیر مشکلات شهرستان ایجرود هستیم