مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:202023-12-26اقتصادي

بیم و امید برای تحقق یک رویای واقعی


در حالی که مدیرکل راه و شهرسازی فارس از ابراز رضایت مقامات کشوری از روند ساخت مسکن در استان فارس سخن می گوید؛ اما متقاضیان نهضت ملی مسکن هنوز حلاوت خانه دار شدن را ذره ای احساس نکرده و با دغدغه پرداخت اقساط سنگین آن شب را به صبح می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  نهضت ملی مسکن و ساعت یک میلیون مسکن در سال بارقه امیدی بود که دولت سیزدهم در دل مردم کاشت.

روزنه امیدی که می تواند رویای خانه دار شدن را برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه به حقیقت نزدیک و کابوس پرداخت اجاره بهای سنگین را به ویژه در کلانشهرها کمرنگ کند.

گرچه در برخی از شهرها این اتفاق با سرعت مناسبی در حال رخ دادن است؛ اما در استان پهناور فارس با 37 شهرستان هنوز شاهد به ثمر نشستن این پروژه نبوده ایم .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بارها از رتبه برتر استان فارس در تامین زمین سخن گفته است و البته تعدد شهرستان ها و وسعت استان فارس بدون شک با برخی استان های کوچک قابل قیاس نیست اما آنچه مدیران از آن تعریف می کنند هم به واقع در حوزه مسکن برای مردم و متقاضیان قابل لمس نیست و با نزدیک شدن به سال چهارم دولت شاید امیدها بار دیگر رنگ ببازد! 22 آبان ماه سال جاری مدیرکل راه و شهرسازی فارس 4 شهرستان استان را به عنوان شهرستان های برتر و پیشرو در حوزه ساخت مسکن معرفی کرد و در سفر اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امید برای تحقق یک رویای واقعی

بیم و امید برای تحقق یک رویای واقعی