مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:202024-01-18بين الملل

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو در توافق دارو، سران نظامی را بی خبر گذاشت


بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم در توافق با حماس برای انتقال دارو که با میانجیگری قطر و فرانسه حاصل شد، وزیر جنگ و رییس ستاد کل ارتش را بی خبر گذاشت.

- بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم در توافق با حماس برای انتقال دارو که با میانجیگری قطر و فرانسه حاصل شد، وزیر جنگ و رییس ستاد کل ارتش را بی خبر گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم و هرتزی هالوی، رییس ستاد کل ارتش این رژیم از تصمیم گیری ها در ارتباط با روند انتقال دارو به نوار غزه کنار گذاشته شدند.

این شبکه عبری زبان گزارش کرد تا عصر جمعه که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق با حماس برای انتقال دارو و کمک های انسانی به نوار غزه در ازای انتقال دارو به اسرای صهیونیست با میانجیگری دوحه و پاریس خبر داد، گالانت و هالوی از این توافق مطلع نشدند.

نتانیاهو در دیدار روز سه شنبه خود با روسای نهادهای غلاف غزه گفت که بر اساس ارزیابی های شرایط موجود، جنگ علیه غزه در سال 2025 نیز ادامه خواهد داشت .

آموس هرییل، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص چهارشنبه نوشت، نتانیاهو این جملات تکراری را تکرار می کند که تا پیروزی خواهیم جنگید اما اساسا اظهارات او از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو در توافق دارو، سران نظامی را بی خبر گذاشت

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو در توافق دارو، سران نظامی را بی خبر گذاشت