مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:002023-12-23بين الملل

نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا: اسراییل مرده است


نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا مانوئل پیندا، روز شنبه گفت «اسراییل» مرده است و با وجود شهادت هزاران نفر در غزه، فلسطینی ها از هر زمان دیگری به پیروزی نزدیک ترند.

- حاوی تصاویر دلخراش؛ جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه این نخستین مقام پارلمان اروپا نیست که جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم می کند، پیشتر نیز شماری از اعضای پارلمان اتحادیه اروپا، اقدامات رژیم صهیونیستی در خاک غزه علیه مردم فلسطین را نقض قوانین بین المللی ، نسل کشی و پاکسازی قومی توصیف کرده بودند و خواستار اتخاذ تصمیمات جدی از سوی اتحادیه اروپا برای مقابله با مواضع تل آویو در جریان این جنگ شدند.

پیندا امروز با تاکید بر این که رژیم اسراییل نمی تواند اراده مردم فلسطین را درهم بشکند، به موضع کوبا در قبال قضیه فلسطین اشاره کرد و گفت که این کشور با وجود قرار داشتن تحت محاصره امپریالیسم شرافتمندانه از فلسطین حمایت می کند و شخص او نیز جنایات این رژیم تروریستی را محکوم می کند.

رژیمی که نمی تواند در میدان نبرد پیروز باشد و در نبرد سیاسی نیز در حال شکست است.

این مقام اتحادیه اروپا ادامه داد با وجود شهادت هزاران فلسطینی و ویرانی نوار غزه، امروز پس از عملیات هفتم اکتبر، پیروزی از هر زمان دیگری به فلسطینی ها نزدیک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا: اسراییل مرده است

نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا: اسراییل مرده است