مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25بين الملل

عقلانیت عربستان و امارات در عدم همراهی با ائتلاف ضد یمنی آمریکا


یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اشاره به عدم عضویت عربستان و امارات در ائتلاف آمریکا علیه یمن، گفت: عربستان به هیچ وجه شرایط ورود به یک مخاصمه جدید بعد از 9 سال جنگی که اتفاق افتاد را ندارد و حاضر نیست به مراکز جدید و حیاتی کشورش خسارت وارد شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اشاره به عدم عضویت عربستان و امارات در ائتلاف آمریکا علیه یمن، گفت: عربستان به هیچ وجه شرایط ورود به یک مخاصمه جدید بعد از 9 سال جنگی که اتفاق افتاد را ندارد و حاضر نیست به مراکز جدید و حیاتی کشورش خسارت وارد شود.

  اصغر زارعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ائتلاف سازی آمریکا علیه یمن اظهارکرد: آمریکا تصور نمی کرد که جنگ غزه طولانی شود.

این کشور فکر می کرد می تواند به سهولت به اهدافی که پیش بینی کرده، دست پیدا کند، اما عواملی از جمله طولانی شدن جنگ و ناکامی رژیم در دستیابی به اهداف اعلامی خود، افزایش هزینه ها و خسارات واردشده به رژیم صهیونیستی به لحاظ مادی و نیروی انسانی و همچنین آسیب هایی که پایگاه های آمریکایی در سوریه و عراق متحمل شدند، سبب شکست این کشور شده است.

وی افزود: همچنین حضور حزب الله در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی و حضور انصارالله در جبهه جنوبی و دریای سرخ و محاصره دریایی رژیم صهیونیستی و مسدودسازی مسیر دریای سرخ برای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانیت عربستان و امارات در عدم همراهی با ائتلاف ضد یمنی آمریکا

عقلانیت عربستان و امارات در عدم همراهی با ائتلاف ضد یمنی آمریکا