مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:002023-12-27اقتصادي

بهره برداری از تونل کبیر کوه در ایلام تا پایان سال


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تونل کبیر کوه  از مهم ترین پروژه های راهسازی استان  و حتی کشور است که تونل و راه های طرفین آن در آخرین مراحل اجرایی است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

- فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، عصر چهارشنبه 6 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: آهنگ پیشرفت توسعه راه های استان هم زمان با آماده سازی زمین و احداث مسکن در استان ایلام در مقایسه با سالهای گذشته کم نظیر است.

  وی افزود: راه و شهرسازی استان ایلام هم زمان پروژه های مهم راهسازی درسطح ملی راپیش می بردو هم پروژه های عظیم مسکن را و این دو مقوله مهم در دولت سیزدهم با جهش کم نظیری در حال انجام است به طوری که فقط در بخش راه 85 پروژه فعال در دست اجرا دارد که پروژه های عظیم آن در حال اتمام و بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام  یادآور شد: توسعه راههای استان ایلام را به خاطر هم جواری با عتبات عالیات و حضور میلیونی زائران داخلی و خارجی به ویژه درکنگره سالانه اربعین مهم از نظر ملی و حتی بین المللی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: با توجه ویژه دولت سیزدهم عمده پروژه های راهسازی محور ایلام- مهران به انجام رسید یا در حال اتمام است و در سایر مسیرهای استان نیز پروژه های کلانی در مراحل اجرا و اتمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تونل کبیر کوه در ایلام تا پایان سال

بهره برداری از تونل کبیر کوه در ایلام تا پایان سال