مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:152023-12-31اقتصادي

آسیاتک، پنج شهر استان اصفهان را به فیبر نوری مجهز می کند


پنج شهر استان اصفهان با سرمایه گذاری آسیاتک به فیبر نوری متصل می شوند - پنج شهر استان اصفهان با سرمایه گذاری آسیاتک به فیبر نوری متصل می شوند عملیات اجرایی اتصال شهرهای نجف آباد و خمینی شهر در استان اصفهان به فیبر نوری (FTTX) با سرمایه گذاری شرکت آسیاتک آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، با آغاز عملیات در این دو شهر، طی سال آینده پنج شهرستان استان اصفهان با سرمایه گذاری این شرکت به شبکه فیبر نوری مجهز می شوند.

عملیات اجرایی فیبر نوری (FTTX) شهر نجف آباد از هفته گذشته با اعتباری نزدیک به 205 میلیارد تومان و با حفاری بیش از 220 کیلومتر، به منظور تحت پوشش قرار دادن 75 هزار خانوار این شهر کلنگ زنی شد.

در شهرستان خمینی شهر نیز این عملیات، به 250 کیلومتر حفاری در محدوده این شهر نیاز دارد تا 80 هزار خانوار این شهر به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

در مراسمی که روز پنج شنبه هفتم دی ماه با حضور مدیران شرکت آسیاتک، شهردار نجف آباد و جمعی از مقامات سیاسی و اجرایی شهرستان نجف آباد برگزار شد، عملیات اجرایی فیبر نوری (FTTX) این شهر به طور رسمی آغاز به کار کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آسیاتک نجف آباد پنجمین شهری در استان اصفهان محسوب می شود که پروژه فیبر نوری آن با سرمایه گذاری آسیاتک آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیاتک، پنج شهر استان اصفهان را به فیبر نوری مجهز می کند

آسیاتک، پنج شهر استان اصفهان را به فیبر نوری مجهز می کند