مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:502023-12-28پزشكي

وزیر بهداشت: وضعیت دارو در کشور نسبت به قبل بهتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت دارو سال جاری نسبت به قبل بسیار بهتر است، - بابل- وزیر بهداشت با بیان این که کمبود دارویی در کشور وجود ندارد، گفت: وضعیت دارو نسبت به قبل بسیار بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت دارو سال جاری نسبت به قبل بسیار بهتر است، افزود: اکثر دارو ها را توانستیم تأمین کنیم و با هماهنگی که بین سازمان برنامه ریزی و وزارت بهداشت صورت گرفته، توانستیم اکثر دارو ها را تأمین کنیم.

وی درباره شیرخشک گفت: متأسفانه شیرخشک هم قاچاق می شد و هم غیرقانونی مصرف می شد و اکنون طبق برنامه ریزی صورت گرفته براساس تاریخ تولید فرزندان و نوزادان، ماهانه 10 قوطی در ماه سهمیه داده می شود.

وی گفت: هرگونه کمبود دارویی به مااعلام شود نسبت به تأمین آن اقدام می کنیم و اکنون 99 درصد دارو ها در داخل تولید می شود و دارو های مورد نیاز دیابت نیز وجود دارد، ولی به صورت نشان دار و با نسخه الکترونیک عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: وضعیت دارو در کشور نسبت به قبل بهتر است

وزیر بهداشت: وضعیت دارو در کشور نسبت به قبل بهتر است