مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:402024-01-08بين الملل

حزب الله پاسخ اولیه به ترور شهید العاروری را داد


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی حمله روز شنبه به پایگاه «مِرون» را پاسخ اولیه مقاومت کشورش به ترور صالح العاروری، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس دانست و از حملات جدید به مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در این باره اظهار کرد: هدف قرار دادن پایگاه هوایی مرون چندین پیام دارد؛ نخست اینکه این پایگاه یک سایت برای هدایت جنگنده های دشمن بوده و مجهز به رادار و سیستم پشتیبانی از نیروی هوایی اسراییل است که جنوب بیروت را هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شنبه در اولین واکنش به ترور صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی حماس و همرزمانش در حومه جنوبی بیروت، 62 موشک به پایگاه کنترل هوایی مرون شلیک کردند.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که پایگاه مرون تنها مرکز مدیریت، نظارت و کنترل هوایی در شمال اراضی اشغالی فلسطین است و هیچ جایگزین دیگری برای آن وجود ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری العهد، صفی الدین گفت: هدف قرار دادن پایگاه مرون به منزله هدف قرار گرفتن نیروی هوایی رژیم اشغالگراست که حومه جنوبی بیروت را هدف قرار داده بود و این یک پیام مستقیم به دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله پاسخ اولیه به ترور شهید العاروری را داد

حزب الله پاسخ اولیه به ترور شهید العاروری را داد