مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:052024-01-09سياسي

شهرداری باید متناسب با شرایط بارندگی برنامه ریزی کند


عضو شورای اسلامی شهر زنجان به کاهش بارندگی و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: شهرداری باید متناسب با این شرایط برنامه ریزی و برای مکانیزه کردن آبیاری درختان برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین حمزه لوپاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا با تاکید بر تحقق نیافتن برخی از ردیف های غیر کوششی بودجه شهرداری زنجان اظهار کرد: باید تلاش شود، بودجه سال آینده حداقل کسری را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان دفترچه عوارض، بهای خدمات، کمیسیون ماده 100، عوارض نوسازی و دیگر خدمات را از بخش های مهم در لایحه بودجه شهرداری دانست و افزود: در ارائه لایحه بررسی این موارد باید تسریع شود، چرا که در دو ماه آینده تفریغ، عوارض و لایحه بودجه هم باید بررسی شود.

وی به کاهش قابل ملاحظه بارندگی و مشکلات ناشی از آن اشاره و تصریح کرد: شهرداری متناسب با این مشکل باید برنامه ریزی کند چرا که شاید در تامین آب شرب هم مشکلاتی بروز کند از این رو باید برنامه آبیاری مکانیزه درختان تسریع و نسبت به جمع آوری رفوژهای وسط خیابان به ویژه در مناطق غیرضروری اقدام کند.

حمزه لوپاک به انجام کار کارشناسی در مجموعه تفریحی خانه بوران به عنوان یکی از سرمایه های شهر زنجان توسط مشاور اشاره و تاکید کرد: نتیجه این مطالعه که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری باید متناسب با شرایط بارندگی برنامه ریزی کند

شهرداری باید متناسب با شرایط بارندگی برنامه ریزی کند