مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:252024-01-03سياسي

کارکرد فرهنگ در زندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صائبی در یادداشتی نوشت: یکی از موضوعات مهم زندگی در هر کشوری موضوع فرهنگ و اصالت آن جامعه می باشد، - یکی از موضوعات مهم زندگی در هر کشوری موضوع فرهنگ و اصالت آن جامعه می باشد، اگر فرهنگ درست تبیین و ارائه توسط متخصصین شود باعث پیشرفت و برقراری مناسب با مخاطب خواهد شد در غیر این صورت تبدیل به چالش یا تضاد های جبران ناپذیری خواهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صائبی در یادداشتی نوشت: یکی از موضوعات مهم زندگی در هر کشوری موضوع فرهنگ و اصالت آن جامعه می باشد، اگر فرهنگ درست تبیین و ارائه توسط متخصصین شود باعث پیشرفت و برقراری مناسب با مخاطب خواهد شد در غیر این صورت تبدیل به چالش یا تضاد های جبران ناپذیری خواهد است.

فرهنگ یک بعد ندارد فرهنگ در هنر، سبک زندگی، فرهنگ عمومی، اخلاق و رفتار اجتماعی و آنچه باعث شناخته شدن هویت است تبلور پیدا می نماید.

محل توزیع این فرهنگ مهم است در حرکت های فرهنگی استفاده از شیوه های مناسب نقش اساسی در اثر گذاری این کلید واژه مظلوم دارد.

فرهنگ بلند مدت شکل و گسترش پیدا می کند، ولی زود ممکن است بخاطر لطافت آن ضربه بخورد زیر باور، ایمان و عادت مردم شکل گرفته از این فرهنگ می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد فرهنگ در زندگی

کارکرد فرهنگ در زندگی