مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 22:302023-12-22سياسي

دریادار ایرانی: توان ایران در برقراری امنیت در اقیانوس را به آیونز ارائه می کنیم


فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه اجلاس آیونز گفت: تلاش داریم حداکثر بهره برداری را از این نشست داشته باشیم و توان خود در حوزه برقراری امنیت در حوزه های اقیانوسی را به اعضا ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت وگویی تلویزیونی در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی حاشیه اقیانوس هند (آیونز) که در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، گفت: آیونز 25 عضو دارد و در سه کارگروه تعریف شده است که جمهوری اسلامی ایران ریاست دو کارگروه آن را بر عهده دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و هندوستان فعال ترین اعضای آیونز هستند و مسئولیت مهم ترین کمیته این نهاد یعنی کمیته امنیت دریایی بر عهده ایران و هندوستان قرار دارد.

    فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در نشست آیونز در بانکوک پرچم ریاست این نهاد از کشور فرانسه به تایلند واگذار می شود، عنوان کرد: در خلال برگزاری این نشست کارگروه ها باید گزارش فعالیت های خود را برای اعضای حاضر ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین، فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران با استفاده از دیپلماسی دفاعی وجود دارد تا از طریق ملاقات هایی که با فرماندهان نیروی دریایی و هیئت های حاضر در این نشست انجام می شود، توانمندی های خود را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: توان ایران در برقراری امنیت در اقیانوس را به آیونز ارائه می کنیم

دریادار ایرانی: توان ایران در برقراری امنیت در اقیانوس را به آیونز ارائه می کنیم