مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:502023-12-26اقتصادي

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی در خراسان شمالی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 3 هزار و 198 فرصت شغلی جدید از ابتدای امسال تاکنون در شرکت های تعاونی خراسان شمالی ایجاد شد.

- مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: 3 هزار و 198 فرصت شغلی جدید از ابتدای امسال تاکنون در شرکت های تعاونی خراسان شمالی ایجاد شد.

وی گفت: هم اکنون سه هزار و 650 شرکت تعاونی در استان وجود دارد که تعداد یک هزار و 717  تعاونی فعال و یک هزار و 933 تعاونی غیرفعال است که ضمن تلاش در جهت احیاء و شروع به کار مجدد شرکت های تعاونی غیرفعال سعی در تأسیس انواع تعاونی ها با حوزه فعالیت متفاوت در راستای ایجاد اشتغال های مختلف می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: تا پایان آذرماه 17 شرکت تعاونی جدید در حوزه های صنعت، کشاورزی، خدمات و صنایع دستی در سطح استان تأسیس شده، که زمینه ایجاد تعداد یک هزار و 155 فرصت شغلی شده است.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: شرکت های تعاونی می توانند همانند بازوان توانمند در اجرای سیاست های وزارت مردم در رشد و توسعه اقتصادی که می تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و جویندگان کار شود نقش بسزایی ایفا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی در خراسان شمالی

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی در خراسان شمالی