مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:102023-12-23اجتماعي

توصیه های پلیس راهور کردستان در روزهای برفی و بارانی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با اشاره به بارش برف و باران در سطح شهرهای استان، توصیه هایی را به کاربران ترافیک اعم از راننده، - سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راهور استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به شرایط جوی برفی و بارانی در اکثر معابر کردستان، اظهار کرد: در همین راستا لازم است که شهروندان اعم از رانندگان، مسافران و عابران پیاده یکسری نکات را در هنگام تردد در سطح شهر رعایت کنند.

رعایت این نکات موجب افزایش ایمنی برای تمامی کاربران ترافیکی شده و از اخلال در آمد و شد نیز جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه درپی بارش برف و باران در نقاط مختلف استان از جمله شهرهای غربی استان، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل قرار داشته و نسبت به روانسازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی اقدام خواهند کرد.

در عین حال لازم است شهروندان نیز از تردد غیرضرور به ویژه در ساعات پیک ترافیک پرهیز کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

همتی زاده با بیان اینکه لازم است که عابران پیاده نیز با توجه به لغزندگی معابر از ورود ناگهانی به مسیر تردد خودروها پرهیز کنند، گفت: همچنین حتما باید از محل های مجاز عبور عابر پیاده تردد شود، این تاکیدات در هنگام تاریکی هوا با توجه به کاهش دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راهور کردستان در روزهای برفی و بارانی

توصیه های پلیس راهور کردستان در روزهای برفی و بارانی