مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:302024-01-08سياسي

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در قشم افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با در آیین افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در قشم، - بیمارستان سیار 128 تخت خوابی نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با در آیین افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در قشم، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر مختصات و ویژگی ها بی نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات رسانی بسیار بالایی برخوردار است.

ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت و جهش پیدا کرده است.

وی افزود: در شرایط غیرجنگی، علاوه بر همه بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه، حداکثر ظرفیت و امکانات بیمارستان های سیار و صحرایی نیروی زمینی سپاه و از جمله همین بیمارستان بزرگ و ویژه 128 تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) برای خدمت رسانی به مردم اختصاص پیدا کرده است.

سردار احمد اخوان مهدی معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه نیز با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات عمومی و تخصصی را در بهداری های نزسا دنبال می کنیم، اظهار کرد: بیمارستان بزرگ سیار فاطمه زهرا (س) نیروی زمینی سپاه که در نوع خود در منطقه غرب آسیا کم نظیر است تا 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در قشم افتتاح شد

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در قشم افتتاح شد