مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 23:152023-12-29سياسي

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده/ فتنه محک ایمان در سختی هاست


رییس ستاد دهه فجر، عزت و اقتدار ملت ایران را مبتنی بر اعتقادات ناب و پیروی از ولی امر مسلمین دانست و گفت: امروز نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده و هیبت و هیمنه اشتغالگران قدس را به هم ریخته است.

- نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده/ "فتنه" محک ایمان در سختی هاست ایسنا/گیلان رییس ستاد دهه فجر، عزت و اقتدار ملت ایران را مبتنی بر اعتقادات ناب و پیروی از ولی امر مسلمین دانست و گفت: امروز نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده و هیبت و هیمنه اشتغالگران قدس را به هم ریخته است.

حشمت الله قنبری شامگاه امروز، 8 دی ماه در ویژه برنامه گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری که در مسجد امام خمینی(ره) شهرک انصاری رودسر برگزار شد، حماسه یوم الله نهم دی سال 88 را یک نقطه عطف استثنایی در تاریخ کشور و انقلاب دانست و اظهار کرد: حماسه 9 دی از زمان ظهور و بروز تا به امروز در ابعاد مختلف همچنان نشاط و شادابی خودش را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه در فرهنگ سیاسی کشور از حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به عنوان فتنه بزرگ یاد می شود، افزود: واژه نگاران برای کلمه فتنه معادل های فراوانی را آورده اند، اما وقتی سرجمع این معانی و تعاریف را در ظرف تاریخ می ریزیم و سپس به آثار فتنه در شخصیت های معتبر و نامدار تاریخ بشر و امت اسلام نگاه می کنیم، فتنه آنجای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده/ فتنه محک ایمان در سختی هاست

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده/ فتنه محک ایمان در سختی هاست