مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:452023-12-27بين الملل

سرقت اعضای اجساد شهدای فلسطینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی حرمت و کرامت اجساد 80 شهید را زیر پا گذاشته و آن ها را به صورت مثله شده تحویل داده و اعضای بدن آن ها را به سرقت برده است و حتی اسامی شهدا .

- دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی حرمت و کرامت اجساد 80 شهید را زیر پا گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی حرمت و کرامت اجساد 80 شهید را زیر پا گذاشته و آن ها را به صورت مثله شده تحویل داده و اعضای بدن آن ها را به سرقت برده است و حتی اسامی شهدا و اماکنی که در جریان جنگ در آنجا بازداشت شده بودند، را هم اعلام نمی کند.

رژیم صهیونیستی با حمله به غزه همچنان به تشدید بحران انسانی در این باریکه پرجمعیت ادامه می دهد و فرانچسکا آلبانیز ، گزارش گر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین در واکنش به تهدید مقامات این سازمان توسط رژیم صهیونیستی گفته است: حملات بی اساس به سازمان ملل تنها بزدلی اخلاقی را اثبات می کند.

آلبانیز در شبکه اجتماعی ایکس به پُست الی کوهن، وزیر امور خارجه اشغالگران قدس مبنی بر رد درخواست روادید یکی از کارمندان سازمان ملل و عدم تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اعضای اجساد شهدای فلسطینی

سرقت اعضای اجساد شهدای فلسطینی