مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:002024-01-10اقتصادي

تامین گاز پایدار اولویت شرکت گاز سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از آمادگی لازم جهت تامین گاز طبیعی پایدار و مقابله با بحران های احتمالی برخوردار است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از آمادگی لازم جهت تامین گاز طبیعی پایدار و مقابله با بحران های احتمالی برخوردار است.

محمدرضا میرشکاری در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان دارای 144 هزار مشترک گاز طبیعی شهری و روستایی است و علاوه بر گازرسانی، تامین گاز پایدار و ایمن در تمامی فصول سال رسالت اصلی این شرکت است.

وی افزود: با توجه به فصل سرما و به تبع آن افزایش مصرف گاز طبیعی ، بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری این شرکت قرار گرفته است که با همکاری واحدهای بهره برداری و بازرسی فنی این مهم در حال انجام است.

وی افزود: برگزاری مانورهای منظم دیگر اقدام صورت گرفته به منظور شناسایی نقاط ضعف احتمالی است تا با برطرف کردن آنان با آمادگی کامل در مواقع بحران ، گاز پایدار، مستمر و ایمن جهت مشترکان تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین گاز پایدار اولویت شرکت گاز سیستان و بلوچستان

تامین گاز پایدار اولویت شرکت گاز سیستان و بلوچستان