مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در یاسوج


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با اعتراف به 36 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با اعتراف به 36 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری جانشین فرماندهی انتظامی استان در تشریح جزییات این خبر افزود: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی از آنها کلاهبرداری کرده است، رسیدگی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با رصد فضای مجازی و بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شخص کلاهبردار در سایت واسط آگهی ثبت کرده و همشهریان با مشاهده آگهی اقدام به واریز مبلغی به شماره کارت اعلامی کلاهبردار کرده و شخص کلاهبردار به فروشگاه لاستیک مراجعه و از آن فروشگاه لاستیک دریافت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی محل های اختفاء متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

اکبری با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به سه میلیارد و 600 میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان در سطح کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در یاسوج

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در یاسوج