مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:002023-12-28اقتصادي

مالیات 25درصدی از طلا کذب است


مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در جمع اعضای صنف طلا و جواهر با بیان اینکه اخذ مالیات 25درصدی از صنف طلا بی اساس است، بیان داشت: هیچ افزایش نرخی در حوزه دریافت مالیات از صنف طلا وضع نشده و اخذ مالیات 25درصدی از این صنف و یا مشتریان آنها کذب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  جعفر احسانی مهر مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان امروز در جمع اعضای صنف طلا و جواهر با بیان اینکه اخذ مالیات 25درصدی از صنف طلا بی اساس است اظهار داشت: هیچ افزایش نرخی در حوزه دریافت مالیات از صنف طلا وضع نگردیده و اخذ مالیات 25درصدی از این صنف و یا مشتریان آنها کذب است.

  وی با اشاره به اینکه نه تنها هیچ گونه مالیات جدیدی بر خریدار طلا وضع نگردیده، بلکه اصل طلا نیز از مالیات بر ارزش افزوده معاف شده، افزود: اصل طلا ،جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات نیز معاف از مالیات بر ارزش افزوده است.

  مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان ادامه داد: اجرت ساخت و سود فروشنده که سهم کوچکی از مبلغ پرداختی بابت خرید است ، مشمول ارزش افزوده می شود.

 احسانی مهر بیان داشت: تنها تکلیفی که به عهده فعالان اقتصادی از جمله حوزه طلا و جواهر به موجب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گذاشته شده است، اتصال به سامانه مودیان و بارگذاری صورت حساب های فروش خود در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات 25درصدی از طلا کذب است

مالیات 25درصدی از طلا کذب است