مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:552024-01-15سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: فرهنگ و معیشت مردم جزیره هرمز در اولویت باشد


هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دیگر اعضا در سالن دانشگاه آزاد جزیره هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز  در  هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان با حضور اعضای این شورای  در  سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز برگزار شد ضمن تبریک ماه رجب و ولادت امام باقر (ع) اظهار کرد:  اعضای این شورا باید در جلسات شورا حضور موثر داشته باشند و جلسه باید رسمیت پیدا کند تا مصوباتی داشته باشد.

  وی خواستار متناسب بودن جلسات با توجه به نیاز های فرهنگی و اجتماعی استان شد و بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی می تواند در همه حوزه ها اثر گذار باشد.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: اعضای این شورا باید مصوبات را جدی بگیرند و در بحث تولید محتوا همه اعضای این شورا مشارکت کرده و مصوبات آن اطلاع رسانی شود.

  عبادی زاده  عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه به جزیره هرمز که به جزیره شهدا نامگذاری شده است، تلاش ما را مضاعف می کند که در زمینه فرهنگی و معیشت مردم را در اولویت قرار داده و نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: فرهنگ و معیشت مردم جزیره هرمز در اولویت باشد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: فرهنگ و معیشت مردم جزیره هرمز در اولویت باشد