مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:352024-01-18بين الملل

هیچ کس نمی تواند نسبت جنایات فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بی تفاوت بماند


دیپلمات ایرانی با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی, وضعیت کنونی غزه را وخیم و وحشتناک توصیف و اظهار داشت جرائم در حال ارتکاب رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت و تحمیل بی عدالتی دوگانه علیه ملتی است که برای دهه ها تحت اشغال زندگی کرده است.

- دیپلمات ایرانی با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی, وضعیت کنونی غزه را وخیم و وحشتناک توصیف و اظهار داشت جرائم در حال ارتکاب رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت و تحمیل بی عدالتی دوگانه علیه ملتی است که برای دهه ها تحت اشغال زندگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نجفی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در کامپالا پایتخت اوگاندا شرکت و سخنرانی کرد.

نجفی ضمن اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی, وضعیت کنونی غزه را وخیم و وحشتناک توصیف و اظهار داشت جرائم در حال ارتکاب رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت و تحمیل بی عدالتی دوگانه علیه ملتی است که برای دهه ها تحت اشغال زندگی کرده و از حق طبیعی تعیین سرنوشت محروم بوده است.

معاون وزیر خارجه ایران خاطرنشان کرد هیچ کس نمی تواند نسبت به جنایات فجیع، گسترده و خون بار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که شدت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس نمی تواند نسبت جنایات فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بی تفاوت بماند

هیچ کس نمی تواند نسبت جنایات فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بی تفاوت بماند