مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:102024-01-19ورزشي

اعزام 8 تیم مازندرانی به دومین المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور


سرپرست المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون مازندران گفت: دومین دوره جشنواره و المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور از هشتم بهمن در اهواز آغاز می شود که 8 تیم از مازندران در این مسابقات حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی بعد از ظهر امروز در حاشیه اردوی آماده سازی تیم والیبال طلاب و روحانیون مازندران در سالن ورزشی 9 دی، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ورزش های طلاب و روحانیون مازندران به میزبانی مرکز مازندران برگزار شد تیم های برتر خود را برای حضور در المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان اماده می کنند.

وی افزود: رقابت های طلاب و روحانیون مازندران با حضور نزدیک به 500 ورزشکار کار خود را پایان داد که چهار تیم از شهرستان آمل در رشته های والیبال، تیراندازی، فوتبال دستی و دارت به مقام قهرمانی رسیده و توانستند جواز در مرحله نهایی و رقابت با برترین های کشور را کسب کنند.

حسین زاده برسمنانی با بیان اینکه آمل در چهار رشته ورزشی نماینده مازندران در مسابقات کشوری است، تصریح کرد: المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور از هشتم تا یازدهم بهمن امسال به مدت چهار روز برگزار می شود که استان خوزستان و شهرستان اهواز میزبان این رویداد مهم فرهنگی ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 8 تیم مازندرانی به دومین المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور

اعزام 8 تیم مازندرانی به دومین المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور