مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:552024-01-17بين الملل

ادعای کاخ سفید: با توقف حملات در دریای سرخ، درباره انصارالله ارزیابی مجدد می کنیم


قرار گرفتن این گروه در فهرست تروریستی 30 روز بعد اعمال خواهد شد تا به ما اجازه دهد اقدامات انسانی قوی انجام دهیم و اقدامات ما حوثی ها (انصارالله) را هدف قرار دهد نه مردم یمن.

- مشاور امنیت ملی بایدن مدعی شد: قرار گرفتن این گروه در فهرست تروریستی 30 روز بعد اعمال خواهد شد تا به ما اجازه دهد اقدامات انسانی قوی انجام دهیم و اقدامات ما حوثی ها (انصارالله) را هدف قرار دهد نه مردم یمن.

ما برای کمک به جلوگیری از تأثیرات نامطلوب این اقدام بر مردم یمن، پروانه ها و مجوزهای بی سابقه ای را ارائه می کنیم.

 مشاور امنیت ملی کاخ سفید با بیان این ادعا که آمریکا در واکنش به تهدیدها و حملات مستمر در دریای سرخ، انصارالله یمن را که به حوثی ها نیز معروف است، به عنوان تروریست ویژه جهانی معرفی کرد ، گفت: اگر انصارالله حملات خود را در دریای سرخ و خلیج عدن متوقف کند، آمریکا فورا در این نامگذاری ارزیابی مجدد خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی بدون اشاره به دلیل اصلی ناآرامی ها در دریای سرخ و خلیج عدن مدعی شد: طی ماه های گذشته، شبه نظامیان حوثی مستقر در یمن در حملات بی سابقه ای علیه نیروهای نظامی آمریکا و کشتی های بین المللی در دریای سرخ و خلیج عدن شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای کاخ سفید: با توقف حملات در دریای سرخ، درباره انصارالله ارزیابی مجدد می کنیم

ادعای کاخ سفید: با توقف حملات در دریای سرخ، درباره انصارالله ارزیابی مجدد می کنیم