مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:252024-01-09سياسي

آمار تایید صلاحیت داوطلبان در 5 حوزه انتخابیه تهران


فرماندار تهران از تایید صلاحیت دو هزار و 459 داوطلب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس توسط هیأت نظارت مرکزی شورای نگهبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد قیومی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات فرمانداری تهران برای انتخابات پیش رو اظهار کرد: کار برای انتخابات از 20 ماه پیش در تهران آغاز شده و بیش از 20 جلسه با حضور تمامی افراد اجرایی دخیل در دوره های قبلی انتخابات داشته ایم تا میزان خطاهای احتمالی کاهش یابد.

فرماندار تهران ادامه داد: سه هزار و 827 صندوق رأی در تهران برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و به همین میزان صندوق برای انتخابات مجلس پیش بینی شده، که با احتساب اعضای شعب و حضور حداقل 2 مأمور انتظامی برای هر شعبه اخذ رأی، 100 هزار نفر در کار اجرایی انتخابات در پایتخت دخیل خواهد بود.

قیومی با بیان اینکه جمعیت منطقه چهار در شهر تهران به اندازه چند استان کشور است، افزود: برای نخستین بار شهر تهران دارای ستاد مستقل انتخابات شد و 20 منطقه پایتخت هر یک ستادی با ساختار مشخص خواهند داشت.

معاون استاندار افزود: حداقل 10 صندوق اخذ رأی برای هر شعبه در نظر گرفته ایم و جالب اینکه در ترکیب عوامل اجرایی انتخابات از فوق تخصص قلب و عروق تا معتمدان محلی را بکار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تایید صلاحیت داوطلبان در 5 حوزه انتخابیه تهران

آمار تایید صلاحیت داوطلبان در 5 حوزه انتخابیه تهران