مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:152024-01-06سياسي

خراسان جنوبی الگوی موفقی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است


رییس کارگروه کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: خراسان جنوبی الگوی موفقی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و قابل معرفی به دیگر استان هاست.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کارگروه کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: خراسان جنوبی الگوی موفقی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و قابل معرفی به دیگر استان هاست.

حجت الاسلام مهدی ملکی، عصر امروز 16 دی در جلسه شورای اجتماعی استان اظهار کرد: برخی از موضوعات از جمله حاشیه نشینی موتور تولید آسیب اجتماعی است لذا ما هر چه به این مناطق بیشتر توجه کنیم گامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آینده است.

رییس کارگروه کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه اطفال و نوجوانان هم موتور تولید آسیب اجتماعی در آینده هستند، افزود: در همین راستا اطفال و نوجوانان در حوزه آسیب های اجتماعی اولویت دارند و ما هر چه بر روی دزد و قاچاقچی و معتاد به مواد مخدر تمرکز کنیم که باید هم انجام دهیم، اگر بیشتر توان را بر اطفال و نوجوانان بگذاریم از آسیب های آینده پیشگیری کرده ایم.

وی با ذکر این نکته که اگر آمار اطفال و نوجوانان آسیب دیده اجتماعی کم است نباید خیالمان را راحت کند، متذکر شد: اگر تک تک این افراد مورد توجه قرار نگیرند در آینده می توانند موتور تولید آسیب برای خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی الگوی موفقی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است

خراسان جنوبی الگوی موفقی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است