مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:502023-12-26اقتصادي

نوسازی بیش از 80 هزار واحد مسکونی در کشور طی یک سال گذشته


از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از 80 هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین 60 هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از 80 هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین 60 هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

محمد آیینی پنجم دی ماه در مراسم یادبود جان باختگان زلزله بم که در بهشت زهرای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته فرزندان این دیار به عنوان سفیران نوسازی و مقاوم سازی مسکن به سراسر کشور اعزام شدند و بیش از 107 همایش برگزار کردند.

وی افزود: سفیران نوسازی در سراسر کشور اعلام کردند که باید به نوسازی مسکن شتاب بدهید و اگر اقدام نکنید، حتما جان افراد دیگری گرفته خواهد شد.

آیینی گفت: امسال نیز رویداد دیگری با حضور همین سفیران نوسازی شروع شد تا کارها و اقدامات ارزنده ای که باعث شتاب دهی به نوسازی مسکن شده، ارزیابی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از 80 هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین 60 هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

وی افزود: جایزه ملی بم با همکاری سفیران نوسازی طراحی شده و نام بم همچنان ماندگار خواهد ماند تا ایران برای نوسازی بپا خیزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بیش از 80 هزار واحد مسکونی در کشور طی یک سال گذشته

نوسازی بیش از 80 هزار واحد مسکونی در کشور طی یک سال گذشته