مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:502024-01-14اقتصادي

هواپیمایی اروان نماد سودآوری و خدمات حین خدمت صندوق ذخیره به فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هواپیمایی اروان به عنوان ایرلاین وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال 1396 در قالب شرکت های هواپیمایی کم هزینه و با هدف سودآوری، - هواپیمایی اروان به عنوان ایرلاین وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال 1396 در قالب شرکت های هواپیمایی کم هزینه و با هدف سودآوری، خلق ارزش با استفاده از ظرفیت های راهبردی صندوق و ارائه خدمات شایسته و ارزان به اعضای صندوق تاسیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هواپیمایی اروان به عنوان ایرلاین وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال 1396 در قالب شرکت های هواپیمایی کم هزینه و با هدف سودآوری، خلق ارزش با استفاده از ظرفیت های راهبردی صندوق و ارائه خدمات شایسته و ارزان به اعضای صندوق تاسیس شد.

 این ایرلاین در سال های 1399 و 1400 در اوج تحریم ها و کرونا دو فروند هواپیمای بویینگ خریداری کرد.

در ابتدا با توجه به این که شرکت هواپیمایی اروان مجوز های را نداشت، بنابر تصمیم مسئولان وقت دو فروند هواپیمای خریداری شده اجاره داده شد.

در دوره مدیریتی جدید موسسه با تلاش هایی که صورت گرفت، اروان پس از فراهم کردن استاندارد های لازم برای یک شرکت هواپیمایی، مجوز های مربوطه از جمله گواهینامه بهره برداری هوایی AOC از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد و این ایرلاین از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی اروان نماد سودآوری و خدمات حین خدمت صندوق ذخیره به فرهنگیان

هواپیمایی اروان نماد سودآوری و خدمات حین خدمت صندوق ذخیره به فرهنگیان