مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:052024-01-18اجتماعي

شرایط پس گرفتن مبالغ پرداختی حج عمره مشخص شد


معاون امور حج و عمره سامان حج و زیارت گفت: افرادی که برای عمره مفرده ثبت نام کرده اند و به هر دلیلی دیگر نمی خواهند بیش از این منتظر مشخص شدن زمان اعزام ها باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: غلامرضا رضایی درباره ثبت نام کنندگان عمره مفرده اظهار کرد: افرادی که برای عمره مفرده ثبت نام کرده اند و به هر دلیلی دیگر نمی خواهند بیش از این منتظر باشند و قصد دارند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند، می توانند به دفاتر خدمات زیارتی که ثبت نام را انجام داده اند، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این افراد با ثبتِ انصراف خود در سامانه ثبت نام، می توانند فرم انصراف را دریافت کنند و با مراجعه به بانک برای استرداد وجوه پرداختی خود اقدام کنند؛ بعد از طی این مراحل، حداکثر تا 24 ساعت پول به حساب آن ها واریز خواهد شد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز زمان اعزام ها مشخص نشده، برای سنگین نشدن بار مسئولیت سازمان حج و زیارت، ثبت نام برای تشرف به عمره را متوقف کرده ایم اما به محض تعیین زمان اعزام ها، دوباره امکان ثبت نام را متناسب با ظرفیتی که ایجاد می شود، فراهم می کنیم.

وی در ادامه گفت: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد پس گرفتن وجوه پرداختی خود را دارند، نوبتشان برای اعزام محفوظ است و به محض اینکه ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پس گرفتن مبالغ پرداختی حج عمره مشخص شد

شرایط پس گرفتن مبالغ پرداختی حج عمره مشخص شد