مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:202024-01-10فرهنگي

سینما تا پایان سال هزار میلیاردی می شود


رضا سعیدی پور عضو هیات مدیره انجمن سینماداران، پیش بینی کرد که سینما در سال 1403 سال پرفروش و پررونقی را در پیش رو خواهد داشت.

- رضا سعیدی پور عضو هیات مدیره انجمن سینماداران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، با اشاره به اینکه در اکران نوروزی سال جاری، سینمای ایران رونقی خاص پیدا کرده است، گفت: با پیش بینی های انجام شده، تا پایان سال از رکورد فروش هزار میلیاردی در سینما عبور می کنیم و سال خوبی برای سینمای ایران خواهد بود.

وی افزود: فیلم هایی که در حال ساخت هستند کم و بیش کارهای متمایزی هستند و در سال جاری تا به امروز 40 فیلم اکران شده که برخی از آنها فیلم های خوبی بودند و فروش بی نظیری داشتند.

عضو هیات مدیره انجمن سینما داران اظهار داشت: ساخت سینما های جدید و اضافه شدن پردیس هایی که اکنون در خط مقدم نمایش این فیلم ها هستند شرایط اکران را در آینده بهبود می بخشد و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان و عید نوروز همزمان با هم هستند ما باید بعد از جشنواره فیلم فجر، اکران نوروزی را زودتر شروع کنیم تا بتوانیم در سال 1403 هم موفق باشیم.

وی ادامه داد: هر سال این امر متداول است که در اکران فیلم ها برای نوروز اولویت بندی می شود البته برخی از فیلم ها جزو گزینه های اکران است و اگر ما دو فیلم پرفروش در اکران نوروزی داشته باشیم در کنار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما تا پایان سال هزار میلیاردی می شود

سینما تا پایان سال هزار میلیاردی می شود