مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:452024-01-02سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان «ما می توانیم» بود


مدیرکل دیوان محاسبات فارس زنده یاد کاظمی آشتیانی را پیشگام تحقق آرمان «ما می توانیم» انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای تداوم راه انقلاب اسلامی به تربیت امثال زنده یاد کاظمی آشتیانی نیاز داریم.

- زنده یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان ما می توانیم بود ایسنا/فارس مدیرکل دیوان محاسبات فارس زنده یاد کاظمی آشتیانی را پیشگام تحقق آرمان ما می توانیم انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای تداوم راه انقلاب اسلامی به تربیت امثال زنده یاد کاظمی آشتیانی نیاز داریم.

جواد قناعتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامیداشت یاد زنده یاد بزرگوار دکتر کاظمی آشتیانی، آن شهید عزیز را الگوی ناب پیوند ایمان، علم و جهاد علمی دانست و گفت: زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از رویش های انقلاب بود که توانست در سپهر علمی کشورمان به خوبی بدرخشد.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدامات زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی اظهار کرد: معظم له بارها در محافل و مجالس علمی سخن از اقدامات ایشان می کنند و این مسئله نشان دهنده اهمیت اقدامات و خدمات ارزنده ای است که این شهید عزیز به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته است.

قناعتی، زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی را پیشگام تحقق آرمان ما می توانیم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان در عمر پربرکتشان موفق شد اقدامات علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان «ما می توانیم» بود

زنده یاد کاظمی آشتیانی پیشگام تحقق آرمان «ما می توانیم» بود