مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:552024-01-20فرهنگي

سریال «شریک جرم» می توانست در 6 قسمت تمام شود


مصطفی قاسمیان منتقد سینما معتقد است سریال نمایش خانگی شریک جرم با ریتم بالا و کشش زیادی شروع شد ولی در دور تکرار افتاد و بهتر بود در قسمت های پنجم یا ششم تمام می شد.

- مصطفی قاسمیان منتقد سینما در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره سریال شریک جرم که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است، گفت: این سریال قصه جذاب و تمی دارد که در چند وقت اخیر، زیاد در فیلم و سریال ها می بینیم.

وی با بیان اینکه این سریال قصه ای پر پیچ و خم دارد افزود: این سریال به مسائل حقوقی پیچیده و ماجرای جست و جوی اتفاقاتی که بر سر یک فرد تازه درگذشته افتاده، به خوبی پرداخته است.

قاسمیان بیان کرد: با وجود سوژه و اتفاقاتی که درباره قاچاق جنسی، مدلینگ و.

برای آن فرد درگذشته افتاده است، این موارد را به خوبی کار کرده اند و اگر چه نمی شود این سریال را به سنین پایین به دلیل زد و خورد و.

توصیه کرد ولی از نظر محتوایی این سریال سالم است.

وی تصریح کرد: این سریال بازی های خوبی دارد ولی به نظرم بعضی از بازیگران اغراق آمیز بازی می کنند که می توانستند این مساله را حل کنند.

این منتقد سینما اضافه کرد: در قسمت های اول با وجود اینکه سریال، خیلی خوب، با ریتم بالا، جذابیت و کشش زیادی شروع شد ولی در دور تکرار افتاد و شاید بهتر بود سریال در قسمت های پنجم یا ششم تمام می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «شریک جرم» می توانست در 6 قسمت تمام شود

سریال «شریک جرم» می توانست در 6 قسمت تمام شود