مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:352024-01-14اقتصادي

تداوم پاساژگردی دختران بی حجاب و تاکید وزیر کشور به برخورد با هنجارشکنان


اگرچه وزیر کشور مجددا از دستگاه های مربوطه خواست که با مراکز خرید و تفریحی که به رعایت حجاب بی توجهی می کنند، برخورد کنند، ولی برخی معتقدند برخوردها با این مراکز از بازدارندگی کافی برخوردار نبوده است.

-     با این حال برخی معتقدند اینکه علیرغم تذکرات داده شده به مراکز تجاری هنجارشکن و حتی پلمپ آنها، برخی از واحدهای تجاری این مراکز همچنان به روند قبلی خود ادامه می دهند و حتی در فضای مجازی مشتریان خود را تشویق به حضور بدون حجاب به فروشگاه های خود می کنند به این دلیل است که قانون برای برخورد با این موضوع از بازدارندگی کافی برخوردار نیست.

    برخورد با این مراکز البته مخالفانی هم دارد که معتقدند این موضوع به کسب و کارها آسیب می زند و صاحبان کسب و کارها را از فعالیت اقتصادی در این مراکز زده می کند.

موافقان برخورد با اینگونه مراکز خرید و تفریحی اما معتقدند که همانگونه بی توجهی به برخی قوانین مانند قانون برخورد با سارقان به همه آسیب می رساند، بی توجهی به قوانین موجود درباره حجاب هم همین تاثیر را دارد، آنها می گویند اگر به قانون به هر دلیلی بی توجهی شود سنگ روی سنگ بند نمی شود.

    حجت الاسلام سیدرضا اکرمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز می گوید که اگر می خواهیم معضل حجاب در جامعه حل شود باید ابتدا این موضوع را از درون خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پاساژگردی دختران بی حجاب و تاکید وزیر کشور به برخورد با هنجارشکنان

تداوم پاساژگردی دختران بی حجاب و تاکید وزیر کشور به برخورد با هنجارشکنان