مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:002024-01-01سياسي

اعلام پلدختر به عنوان شهر سبز


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان گازرسانی در حوزه انتخابیه در طول این سالیان از 23 درصد به 87 درصد رسیده که با پیگیری های صورت گرفته و تا پایان سال 1403 به عنوان شهرستان سبز اعلام خواهیم شد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان گازرسانی در حوزه انتخابیه در طول این سالیان از 23 درصد به 87 درصد رسیده که با پیگیری های صورت گرفته و تا پایان سال 1403 به عنوان شهرستان سبز اعلام خواهیم شد.

سیدحمیدرضا کاظمی 11 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان گازرسانی در حوزه انتخابیه در طول این سالیان از 23 درصد به 87 درصد رسیده که با پیگیری های صورت گرفته و تا پایان سال 1403 به عنوان شهرستان سبز اعلام خواهیم شد و گازرسانی به بخش افرینه و منطقه زیودار با وجود معارضین محلی و مناطق صعب العبور انجام گرفت.

وی گفت: در حال حاضر گازرسانی به 41 روستا در دهستان میانکوه شرقی در محور آزادراه خرم زال در حال اجرا است که تا نیمه اول سال آینده این روستاها در محور گازرسانی قرار گرفته و از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

کاظمی بیان کرد: گازرسانی به روستاهای پاعلم، چم گرداب و کارخانه صنعتی آهک هیدراته (صرفاً اعتبار کارخانه آهک هیدراته با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال) در سال جاری انجام گرفت در حال بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام پلدختر به عنوان شهر سبز

اعلام پلدختر به عنوان شهر سبز