مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 21:002024-01-19اجتماعي

شهرداری تهران در اجرای تکالیف خود در قانون هوای پاک عقب است


چندی پیش علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران مدعی شده بود که شهرداری تهران درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام داده و گفته بود: شهرداری حدود 6، - چندی پیش علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران مدعی شده بود که شهرداری تهران درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام داده و گفته بود: شهرداری حدود 6، 7 وظیفه در قانون هوای پاک داشته که همه وظایف مان را به خوبی انجام دادیم و کار هایی که کردیم حتی فراتر از آن هم بوده است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به تکالیف قانونی شهرداری تهران در قانون هوای پاک گفت: بررسی های ما به عنوان ناظر قانون هوای پاک نشان می دهد که شهرداری تهران در اجرای تکالیف خود در قانون هوای پاک عقب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در قانون هوای پاک که مترقی ترین قانون کشور در راستای مقابله با آلودگی هواست؛ چهار تکلیف بر عهده دارد که این تکالیف بر اساس ماده 6، 7، 10 و 22 قانون هوای پاک شامل نظارت و اجرای معاینه فنی، معرفی محدوده LEZ(منطقه کم انتشار)، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه سرانه فضای سبز است هستند.

چندی پیش علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران مدعی شده بود که شهرداری تهران درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام داده و گفته بود: شهرداری حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران در اجرای تکالیف خود در قانون هوای پاک عقب است

شهرداری تهران در اجرای تکالیف خود در قانون هوای پاک عقب است