مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:202024-01-10سياسي

تمام پهنه های استان کرمان سنددار می شوند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه حدنگاری اراضی ملی استان پایان یافته است، گفت: کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری حدنگاری اراضی کشاورزی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در نشست مشترک با رییس دادگستری، فرماندار و رؤسای ادارات متولی زمین و مسکن شهرستان راور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حدنگاری اظهار داشت : هویت بخشی و صدور اسناد مالکیت برای متر به متر اراضی کشور در قانون جامع حدنگار و اسناد بالادستی تکلیف شده است و باید به عنوان یک اقدام فرادستگاهی توسط دستگاه های مختلف اجرایی دنبال شود.

 سیدمهدی هاشمی به بررسی وضعیت و چالش های حدنگاری این شهرستان پرداخت و گفت: یکی از سیاست های کلان کشور در برنامه هفتم توسعه اتمام حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای کلیه پهنه های سرزمینی کشور است.

وی ادامه داد: صدور سند علاوه بر کاهش اختلافات ملکی و حجم ورودی پرونده به محاکم دادگستری، امنیت سرمایه گذاری و امکان آمایش سرزمینی را فراهم می آورد و نقش بی بدیلی در توسعه اقتصادی ایفا می کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه حدنگاری اراضی ملی استان پایان یافته، تصریح کرد: کارویژه سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری حدنگاری اراضی کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پهنه های استان کرمان سنددار می شوند

تمام پهنه های استان کرمان سنددار می شوند