مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:102024-01-12سياسي

اسلام دین رحمت و مهربانی و مخالف خشونت و خونریزی است


اسلام دین رحمت و مهربانی و مخالف خشونت و خونریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج، به مهاجرت پیامبر مکرم اسلام از مکه به مدینه اشاره و اظهار کرد: زمانی که کفار تصمیم به قتل پیامبر اسلام کردند، خداوند دستور مهاجرت را به حضرت داد و امام علی(ع) در بستر پیامبر خوابید و حضرت به همراه یار غار خود ابوبکر صدیق به سمت مدینه حرکت و به این ترتیب مکر دشمن نقش برآب شد.

ماموستا رستمی افزود: دشمنان از صدر اسلام تا کنون همواره با این دین الهی در ستیز بوده و البته این دشمنی کفر با حق مربوط به تمام ادیان الهی بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی های دشمنان اسلام و تمام ادیان الهی بر دشمنان خود پیروز بوده و این به واسطه نصرت الهی است.

امام جمعه سنندج افزود: تمام پیامبران الهی از آدم تا خاتم همه برای هدایت انسان ها به سوی حق و حقیقت آمده و در برابر ظلم و ستم مبارزه کرده اند که می توان سرگذشت سراسر درس آنان را در کتاب قران کاملا درک کرد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کسی که با دین باشد سربلند دنیا و قیامت خواهد بود، گفت: دین اسلام دین کرامت است و با هر خون و خونریزی مخالف است، اما متاسفانه در دنیای امروز شاهدیم که ارزش انسانی به پایین ترین سطح رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام دین رحمت و مهربانی و مخالف خشونت و خونریزی است

اسلام دین رحمت و مهربانی و مخالف خشونت و خونریزی است