مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:162024-01-05سياسي

رویداد ملی «شهید القدس» برگزار می شود


رویداد ملی «شهید القدس» با 9 عنوان فعالیت تا هفدهم دی ماه و به مناسبت دهه مقاومت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد حسین پور، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد ملی شهید القدس با 9 عنوان فعالیت تا هفدهم دی ماه به مناسبت دهه مقاومت اظهار کرد: پویش سرباز قرآن با محوریت ختم قرآن کریم به نیابت حاج قاسم و هم عهدی سبز کاشت 63 نهال مثمر توسط هر یک از پایگاه های مقاومت بسیج از محورهای این رویداد ملی است.

وی بیان کرد: اجرای مراسم یادبود در مساجد، محلات، منازل و کانون های فرهنگی، اجرای پویش به نیت حاج قاسم، انجام خدمات عام المنفعه مردمی نظیر آموزش رایگان، توزیع نان صلواتی و.

، اجرای پویش سردار دل ها با محوریت مسابقه کتاب خوانی سلیمانی عزیز، عزیز زیبای من ویژه بزرگ سالان و کتاب عمو قاسم ویژه کودک و نوجوان از دیگر محورهای این رویداد است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان سمنان از اجرای نمایشنامه رهایی اجرای پاتوقی تئاتر در نقاط هدف، عملیات اکران فیلم در مساجد و محلات و سایر اقدامات ابتکاری توسط پایگاه های بسیج با قالب های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تبیین مجاهدت های سردار شهید در پایگاه های مقاومت بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «شهید القدس» برگزار می شود

رویداد ملی «شهید القدس» برگزار می شود